Bewaken van processen (orderinvoer, klantaanvragen, promoties, conditie-invoer, bonusberekeningen en -registratie, webshop, masterdata, CRM).
Nauwlettend volgen van inkomende en uitgaande leveringen, waar nodig actie ondernemen.
Afhandelen van facturen, creditnota's en betalingsproblemen.
Zorg dragen voor de financiële en logistieke klachtenafhandeling in nauw overleg met het verkoopteam, magazijnen en logistieke dienstverleners.
Het signaleren van procesverbeteringen en het doen van concrete, projectmatige voorstellen.
Verantwoordelijk voor inkomende en uitgaande telefoongesprekken en e-mails.
Verzorgen van mailings en verzenden van marketingmateriaal.
Verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie met betrekking tot het orderboek van jouw klantenportfolio.
Signaleren van escalaties en zoeken naar oplossingen.
Fungeren als brug en nauw samenwerken met verschillende interne afdelingen zoals marketing, verkoop, financiën, centrale planning en supply chain.
Bedrijfsprofiel:
Dit bedrijf is expert in het maken van coatings en beschikt over een portfolio van wereldklasse merken. Ze worden vertrouwd door klanten over de hele wereld.
Werkervaring in Customer Service/Sales is een groot pluspunt.
Je kunt goed overweg met ERP-systemen (bij voorkeur SAP), klantenapplicaties CRM, SRM, Microsoft Office (vooral Excel).
Je hebt een uitstekend niveau in het Nederlands met een zeer goede kennis van het Frans of vice versa, plus een goede beheersing van het Engels.
Uitvoerend cijfermatig inzicht en controlefunctie (bijvoorbeeld berekenen en controleren van bonussen).
Je bent hands-on, neemt initiatief en zoekt naar oplossingen.
Er is ruimte voor ideeën en eigen inbreng, die onze organisatie naar een hoger niveau zullen tillen.
Je komt terecht in één van de meest vooruitstrevende bedrijven binnen de verfwereld. Toffe collega's, een mooi loon en veel vakantie krijg je erbovenop! Daarnaast zal je niet starten via interim maar gaat het om een directe vaste aanwerving bij onze klant. Je werkt op weekbasis 40u over 37u wat jou een extra 18dagen ADV geeft. Er is de mogelijkheid om tot 40% van thuis te werken.
Toffe collega's, een mooi loon en veel vakantie krijg je erbovenop!
Daarnaast zal je niet starten via interim maar gaat het om een directe vaste aanwerving bij onze klant.
Je werkt op weekbasis 40u over 37u wat jou een extra 18dagen ADV geeft.
Er is de mogelijkheid om tot 40% van thuis te werken.